InterMetzo: Under bussen

Udsendelse d. 15. - 21. november. 2025

Georg Metz går i sit Intermetzo direkte i kødet på både Inger Støjberg og Morten Messerschmidt. Den første pga hendes forlorne forargelse over ingen busser på lørdage i Støvring, for der kører mange busser samt tog og nattog i umiddelbar nærhed af det skur, hvor den kampklare politiker havde plantet sig for nattens ventetid til mandag morgen. Hun kunne som minister dengang have rettet op på ulykkerne, hvad hun ikke gjorde, men insisterede på lagkage, når hun mishandlede minoriteter i udsat position og forvaltede ikke alene ulovligt men til smerte og ulykke for de forvaltede og endte med at blive dømt fodlænke ved Rigsretten. OG desuden Messerschmidt den Trumptenderende Messerschmidt. Hvorledes han i mørkt tøj, vil opretholde sit selvskabte image af fin og dannet mand får stå hen. Mon hans blå venner kan holde ham ud, de Konservative kan ikke; mener de det samme om ham, som denne skribent mener om Støjberg? Hvornår går Frederiksens uniforme løjtnanter i kødet på DF's menneskeforagt?

MEDARBEJDER

Georg Metz